روستای چورمق

روستای چورمق
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دهیاری روستای چورمق و آدرس chormagh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نام خداوند بخشنده ی مهربان...

شهریور سال نود و سه بنده به لطف خداوند نوشتن وبلاگ روستای عزیزمان چورمق را شروع کردم ولی خیلی پیشتر از آن به آقای نعمتی گفته بودم که خیلی خوبه اگه وبلاگ یا وبسایتی برای روستا داشته باشیم تا هم کارهای انجام شده در روستا رو منعکس کنیم و هم در فضای مجازی هم نام روستای عزیزمان را جاودانه کنیم.

اتفاقا آقای نعمتی هم خیلی نسبت به این موضوع علاقه مند و مشتاق بودن و همین شد که با یاری خداوند کارمون رو شروع کردیم.

ابتدا نه بنده و نه آقای نعمتی انتظار استقبال به این گرمی را از وبلاگ روستا نداشتیم،بنده خودم حدسم این بود که ما اگر روزانه 30-40بازدید داشته باشیم بسیار عالی خواهد بود ولی اکنون پس از گذشت یک سال و پنج ماه از زمان آغاز به کار وبلاگ،میانگین بازدیدمان بالای 80 بازدید در روز است که این مهم به لطف و نظر شما بازدیدکنندگان و به خصوص هم روستاییان محقق شده است.

در طی این مدت نظراتی که شما عزیزان در وبلاگ قرار میدادید بیش از هر چیز دیگری به ما روحیه و امید میداد.

و موضوعی که بیش از هر چیز دیگری باعث خرسندی من میشد لذت بردن هم روستاییان عزیزی که در خارج از روستا زندگی می کنند و با دیدن این وبلاگ و عکس ها یاد و خاطراتشون زنده میشد،بود.

در پایان هم به این نکته اشاره می کنم که بنده این وبلاگ را بدون هیچ چشم داشت مادی و فقط به خاطر علاقه به روستای عزیزمان نوشتم و باعث افتخار بنده هست که عزیزان نسبت به این وبلاگ نظر مفیدی داشتند و دارند.

از همه ی بازدید کنندگان عزیز و بخصوص عزیزانی که همیشه همراه وبلاگ روستایمان بودند سپاسگزارم.

امیدورام اگر به کار وبلاگ ادامه دادیم نظرات شما نسبت به قبل بیشتر باشد تا ما بتوانیم بهتر ادامه دهیم.

سوم بهمن 94

 



نظرات شما عزیزان:

دهیاری
ساعت3:19---10 بهمن 1394
دوستان همگی ما باید قدردان زحمات ارزشمندی که آقای غفاری برای وبلاگ روستامون میکشن باشیم . من به نوبه خودم بهشون خداقوت و دست مريزاد میگم .
پاسخ: سپاس از نظرت آقای نعمتی،به امید پیشرفت هر چه بیشتر روستا که طی این مدت اثبات کردید مهمترین هدفتونه و تحسین برانگیز.بنده هم از شما تشکر می کنم.


دوستدار شما
ساعت3:03---10 بهمن 1394
سلام مرسی بسیار آمار قابل توجهیه ، من مطمئنم بهتر هم میشه ، یه پیشنهاد داشتم در صورت امکان برای روستا تو تلگرام کانال درست کنید . مرسی
پاسخ: سلام سپاس ویژه از شما که با نظراتتون به ما دلگرمی میدید.به نظر من وبلاگ جنبه ی بهتری داره برای روستا.ولی من به آقای نعمتی هم میگم تا ببینیم چه می شود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
[ شنبه 3 بهمن 1394برچسب:, ] [ 12:56 ] [ ابوذر غفاری ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ روستای چورمق خوش آمدید در این وبلاگ به امید خداوند قصد داریم به معرفی روستای چورمق بپردازیم و به کمک هم بکوشیم برای آبادانی هر چه بیشتر روستا. ایمیل جهت ارتباط و دریافت مطالب شما: ghaffari.ch@chmail.ir
آرشيو مطالب
3 ارديبهشت 1395
5 فروردين 1395 2 اسفند 1394 6 بهمن 1394 5 بهمن 1394 4 بهمن 1394 2 بهمن 1394 7 دی 1394 2 دی 1394 1 دی 1394 2 آبان 1394 5 مهر 1394 3 مهر 1394 5 شهريور 1394 3 شهريور 1394 1 شهريور 1394 7 مرداد 1394 4 مرداد 1394 6 تير 1394 3 خرداد 1394 2 خرداد 1394 5 ارديبهشت 1394 2 ارديبهشت 1394 3 فروردين 1394 5 اسفند 1393 4 اسفند 1393 3 اسفند 1393 7 بهمن 1393 6 بهمن 1393 3 بهمن 1393
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 1002
بازدید کل : 76246
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 147
تعداد آنلاین : 1